Короткий опис активу |
марка ТГМ,
модель 1,
рік випуску 1965,
рік вводу в експлуатацію грудень 1965,
потужність 294 ...
марка ТГМ,
модель 1,
рік випуску 1965,
рік вводу в експлуатацію грудень 1965,
потужність 294 кВт,
колія -1524мм,
передача – гідравлічна,
режим роботи – маневровий,
тривала сила тяги (дотична) – 12 200кгс,
конструкційна швидкість – до 30км/год.,
число рушійних осей – 3,
осева характеристика (тип) – 0-3-0,
найменший радіус кривої – 60м.,
навантаження від колісної пари на рейку – 14,6тс.,
ударно-тягові прилади - автозчеплення СА-3,
запаси палива – 1350л.,
запаси масла в системі дизеля – 120л.,
запаси масла в гідравлічній передачі – 265л.,
основні габаритні розміри тепловозу:
довжина по осям зчеплення – 9750мм.,
автозчеплення (колісна база) – 3400мм.,
найбільша висота від головки рейки – 3940мм.,
найбільша ширина (по виступаючим частинам) – 3150мм.,
діаметр коліс (по кругу катання) – 1050мм.,
ширина бандажу:
першої та третьої колісних пар – 140мм.,
другої колісної пари – 150мм.,
найменша відстань від головки рейки до корпусу реверс-режимного редуктора гідравлічної передачі – 150мм.
Двигун - дизель 1Д12-400 Барнаульського заводу:
- чотирьохактний V-образний,
- дванадцяти циліндровий, діаметр циліндрів – 150мм.,
- безкомпресорний,
- хід поршня – 180, 186,7мм.,
- запуск електростартером від акумуляторних батарей,
- охолодження – водяне,
- витрати палива при повній потужності — 170—180 г/е. л. с. ч.
- вага дизеля 1750 кг.Гідравлічна передача:
Тип – багато циркуляційна з одним турботрансформатором та двома гідромуфтами,
Потужність на вхідному валу – 370л.с.
Вага гідропередачі з реверс-режимним редуктором та відбійним валом – 6809кг.
Керування гідропередачою – автоматичне. Автоматика одноімпульсна з центробіжним регулятором та двома золотниковими коробками.Холодильник:
Тип – секційний, ребристий,
Число масляних секцій двигуна – 2,
Число масляних секцій передачі – 4,
Число водяних секцій – 6,Екіпаж:
Рама,
Ресорне підвішування – листова зварна,
Рушійний механізм – верхнє, триточкове,
Гальмівне обладнання – дишлове,
Тип гальма – колодочний,
Повітрьорозподільник – 3,
Компресор – ручний та повітряний,
Робочий тиск 2-й ступені – компаунд, двоступеневий з проміжним охолодженням повітря,
Продуктивність при 1600об/хв двигуна – 8кг/см2,Електрообладнання:
Зарядний генератор – 1600л/хв.,
Електростартер – Г-732, постійного струму, 1,2кВт, 24-28 В.,
Тип акумуляторних батарей – СТ – 712,Під час обстеження технічного стану тепловозу ТГМ-1 було встановлено, що він перебуває в неробочому стані.
Код CPV :
34611000-3
|
---|